Sayfa 2/2 İlkİlk 12
17 sonuçtan 11 ile 17 arası
Şu an Saç Bakımınız kategorisindeki saç bakımı ve tüyolar isimli konuyu okuyorsunuz.
  1. #11
    Üyelik tarihi
    04.03.2011
    Yaş
    30
    Mesajlar
    212
    Konular
    2
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Sponsorlu Bağlantılar
    voila nın acık kumral a benzer bi rengini aldım kendim boyadım. acemi olduğum halde çok güzel oldu. ama resimdeki rengi tam tutturamadım. aynı hürrem in saçlarına benzedi ama yine de çok yakıştı. bilgiler güzeldi saol işime yarar.
    muck muck

  2. #12
    Üyelik tarihi
    15.07.2010
    Mesajlar
    18
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yaaaa bendee cok begeniyorum hurremin sac rengini biraz cesaret isteyen bir renk ama degisiklik yapmak istiyorum. Hayatimda olmuyor bare sacimda olsun arkadasimda neva color diye bir markadan bahsetti. O cok memnun kalmis. Daha once hic duymadim sadece Demet Akalinin sac boyasi diye duydum yine bu forumda. Haftasonu alip denemeyi dusunuyorum. Durumu sizinlede paylasirimm

  3. #13
    Üyelik tarihi
    15.07.2010
    Mesajlar
    18
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    arkadaslar bir turlu vakit buladim yazmaya yogunluktan. Sonunda boyadim sacimi Neva Color ile, rengi tam istedigim gibi oldu. Parlak ve cok saglikli gozukuyor saclarim. Kuaforlere bosuna para veriyormusum bu zamana kadar. Hepinize tavsiye ederim.

  4. #14
    Üyelik tarihi
    02.04.2011
    Mesajlar
    7
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

  5. #15
    Üyelik tarihi
    02.05.2011
    Mesajlar
    5
    Konular
    1
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    slm kızlar!!feysbukta dolaşırken bakın ne buldum!!kerastase türkiye facebook sayfasında bi test yayınlamış,testi çözenlrde plaj şapkası kazanma şansı elde ediolarmış. bi bakın derim

  6. #16
    Üyelik tarihi
    13.08.2011
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    arkadaşlar saçlar bizim iiçin önemli ama ayrıca kadınlar dışında herkes içinde önemli bu bakımıda kaliteli olarak bildigimiz elido blendax vesaire bi çok şampuan aslında cildimize ve saçlarımıza zarar vermekten başka birşey yapmıyor bu şampuanların içinde bulunan sls,dimerhi cone yani silikon,paraven,cocamide da,cocamide ta,benzoat bu benzoatın coca cola zaralı oldugu ıcın artık kullanmıyor ama en önemlisi sonu sulfattla bıten hammaddeldr bunların ıcıne tuz koyarak şampuan yapıyorlar aslında hepsi içerik olarak tuvalerlerde kullandıgımız ıvı sabunla aynı sampuanlardakı tuz sacınızın döküyor benım tavsıyem arkdaslar sulfatsız şamğuanlar kullanmanızdır böylelikle saçınızı ve bedeninizi kimyasallardan korursunuz.

  7. #17
    Üyelik tarihi
    21.07.2012
    Mesajlar
    16
    Konular
    11
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı zeynep kara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar saçlar bizim iiçin önemli ama ayrıca kadınlar dışında herkes içinde önemli bu bakımıda kaliteli olarak bildigimiz elido blendax vesaire bi çok şampuan aslında cildimize ve saçlarımıza zarar vermekten başka birşey yapmıyor bu şampuanların içinde bulunan sls,dimerhi cone yani silikon,paraven,cocamide da,cocamide ta,benzoat bu benzoatın coca cola zaralı oldugu ıcın artık kullanmıyor ama en önemlisi sonu sulfattla bıten hammaddeldr bunların ıcıne tuz koyarak şampuan yapıyorlar aslında hepsi içerik olarak tuvalerlerde kullandıgımız ıvı sabunla aynı sampuanlardakı tuz sacınızın döküyor benım tavsıyem arkdaslar sulfatsız şamğuanlar kullanmanızdır böylelikle saçınızı ve bedeninizi kimyasallardan korursunuz.
    Haklısın bende bu konuda cok ayrıntılı araştırma yaptm bu ünlü markaların içerisinde bile köpürmeyi sağlayan sülfat var bu maddenin kanserojen içerikli olduğu kanıtlanmış sülfatsız saç bakım ürünleri araştırmaya başladım bu konuda ArganRain adlı ürününe rastladım sülfat içermemesi ve doğal argan yağı içermesi dikkatimi çekti ürünü şuan kullanıyorum kokusuda çok hoşuma gitti saçlarıda oldukça iyi yumuşatıyor herkese tavsiye ederim arkadaşlar.

 

 
Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0