4 sonuçtan 1 ile 4 arası
Şu an Spor Görsel Paylaşım kategorisindeki vücut geliştirme diyetleri isimli konuyu okuyorsunuz.
  1. #1
    Üyelik tarihi
    15.04.2009
    Mesajlar
    13
    Konular
    12
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart vücut geliştirme diyetleri

    Sponsorlu Bağlantılar
    Anne karnından itibaren üç ana öğün üzerine adapte olan ****bolizmanın ilk olarak söz konusu olan bu üç zamana ilişkin yeni besin alımına alıştırılması gerekmektedir. Vücut geliştirme çalışmalarına yeni başlamış kişilerin bu üç ana öğünü besinsel değer olarak işlevsel duruma getirmeleri daha yararlı olacaktır. Aşağıda verilen üç plan bu amaç doğrultusunda hazırlanmıştır.
    PLAN 1

    Kahvaltı : 2-4 yumurtadan hazırlanmış omlet,içine domates ve yeşil biber koyulabilir. 1-2 parça poğaça veya ekmek(tercihen kepekli) 1 bardak yeşil çay veya taze meyve suyu, Multi vitamin-mineral paketi

    Öğlen : 1-2 parça tavuk veya hindi etiyle hazırlanmış sandwich, içine istenildiği kadar yeşillik konulabilir. 1-2 parça mevsim meyvesi, Az sebze, Amino asit,dozaja göre 2 ila 4 tablet

    İdman öncesi : Amino asit veya Whey protein, 2 avuç kuru üzüm

    İdman sonrası : Amino asit veya Whey protein, 1 adet muz
    Not : İdman sonrası bunları kullanım imkanı yoksa öğlen yenilen tavuk veya hindi etli sandviç kullanılabilir.

    Akşam : 1-2 parça tavuk veya balık eti, 2 adet fırında pişmiş patates, Yeşil salata (tercihen tuzsuz)
    Yatarken : Amino asit veya 4 adet yumurta beyazı

    Bilgi Notu : Tüm yemeklerin hazırlanışında Zeytinyağı kullanınız. Hafif ve sağlıklı olmasının yanında damar destekleyici enzimler ve yoğun E vitamini barındırmaktadır. Damar destekleyici olması vasodilasyon (NO) sisteminin daha rahat işlemesini sağlamaktadır. Bazı profesyonellerin idman öncesi 5 gr saf zeytinyağı içtiği bilinmektedir.

    PLAN 2

    Kahvaltı : 2-3 dilim çavdar ekmeği, 300-400 gr yağsız yoğurt veya 3-4 yumurta beyazı, 1 parça mevsim meyvesi, 1 bardak şekersiz çay veya kahve, Multivitamin mineral paketi

    Öğlen : 2 Hamburger veya 5-6 parça köfte, 1-2 haşlanmış patates, 1-2 parça meyve, Diyet Cola

    İdman öncesi : Amino asit veya 5 gr Glutamine

    İdman sonrası : Amino asit veya 5 gr Glutamine

    Akşam : 3-4 parça fırında köfte veya tavuk, 1 tabak makarna, Yeşil salata

    Yatarken : 3-4 yumurta beyazı, Amino asit veya Glutamine

    PLAN 3

    Kahvaltı : 100-150 gr çökelek (tuzlu geliyorsa lor tercih edilebilir), 1 tabak Corn Flakes (Ucuz marketlerde kiloluk ambalajlarda ekonomik fiyatlara bulunabiliyor) Multi Vitamin mineral tableti, Kahve veya taze meyve suyu.

    Öğlen : Tavuklu veya Ton balıklı sandviç, 1 Tabak makarna, 1 Meyve

    İdman öncesi : Amino asit ve meyve suyu

    İdman sonrası : Amino asit ve meyva suyu

    Akşam : 250-300 gr Tavuk eti, 2 Haşlanmış patates

    Yatarken : 3-4 yumurta beyazı

  2. #2
    Üyelik tarihi
    05.12.2009
    Mesajlar
    5.383
    Konular
    715
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ben zati hep diyetteyim

  3. #3
    Üyelik tarihi
    05.12.2009
    Mesajlar
    1.615
    Konular
    147
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    teşekürler.......

  4. #4
    Üyelik tarihi
    22.12.2009
    Mesajlar
    279
    Konular
    82
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    offf yaaa bende diyete gircemmmm

 

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0