Hepimiz düşündüren bir soru bu.Diyet yapmak belirli bir süreç.Yani bir başı ve sonu var ama kilomuzu korumak için bir ömür boyu yapmamız gereken şeyler var.Bugün size kilo verdikten sonra nasıl aynı kiloda kaldığımda bahsedeceğim.Yaklaşık 2 senedir aynı kilodayım.En fazla 1-2 kilo oynuyor ama temelde 55 kilo civarındayım.Diyet sürecim bittikten sonra kilomu korumakta çok zorlandım.O diyet psikolojisinden çıkamadım ve kilo vermeye devam ettim.Bazı insanlarda da tam tersi olabiliyor.Kilo almakta, kilo vermekte ideal kilonuza ulaştıktan sonra olmasını istemediğimiz şeylerden.O yüzden kilomu nasıl korumam gerektiğiyle ilgili araştırmalara başladım.
Kilo vermemek için diyetten hemen sonra kalorinizi biraz arttırmalıyız.Bu başlangıçta biraz korkutucu olabiliyor ya kilo alırsam eski halime dönersem diye düşünüyor insan. Ama öyle olmuyor arkadaşlar esas yemezseniz ve kalorinizi arttırmazsanız zayıflamaya devam edersiniz ve aşırı kilo gibi aşırı zayıflıkta oldukça sağlıksız.Peki kilo almamak için ne yapmalıyız? diye sorarsanız eğer şunları söyleyebilirim;
Hayatınız boyunca diyet yapmayacaksınız tabi ki.İlla ki biraz fazla yediğiniz,sınırlarınızı aştığınız günler olacak.Benim de oluyor.O zaman yaptığım tek şey ertesi gün denge yapmak.Yani çok kalori aldıysanız bunu dengelemeniz yeterli.Ertesi gün daha hafif zeytinyağlı,yoğurt,meyve gibi besinlerle geçirebilirsiniz.Normal günlerde ise diyette olduğu gibi gene tam tahıllı ekmek tüketmeliyiz.Ana ve ara öğünlerimizi mutlaka yapmalıyız.Sadece diyette olduğu kadar az kalori almamız gerekiyor yoksa mantık aynı.İnternette bir söz okumuştum”5 yıl boyunca aynı kiloda kalmadan kilo verdim demeyin” diye o yüzden dikkati elden bırakmamanızda yarar var.
Bir not daha: Vücudunuz ilk yıllarda yeni kilonuzu kabullenmeyebiliyor o yüzden aşırı olmadığı müddetçe kilo artışı veya azalışı oldukça normal.Gözünüz korkmasın.
Benim kilo korumak için yaptığım ikinci taktik çok yediğim günlerin ertesinde birkaç gün yeşil kahve tüketmek.Daha önceki yazılarımda kilo koruma dönemimde bile hala ürünü kullandığımı söylemiştim.Birazcık ödem yada şişkinlik hissettiğimde ana yemeklerin öncesinde birer fincan içiyorum ve hemen farkı görüyorum.Kendimde hissettiğim o “kilo aldım” hissi hemen geçiyor.Zaten tartıda da farkı görüyorum.Kendisi benim hayatımın ürünü o yüzden blogum da kendisine sık sık yer veriyorum ve hemcinslerimin de faydalanmasını istiyorum.Yeşil kahveyle ilgili detaylı bilgi almak isterseniz şu yazıma bir göz atabilirsiniz.
Denemeyi düşünürseniz satış sayfasına göz atabilirsiniz link aşağıda.Herhangi bir sorunuz olursa yorumlara bırakabilirsiniz seve seve cevaplarım.Şimdilik görüşmek üzere sağlıkla kalın.

Yeşil Kahve Çekirdeği’ni incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.